Czy sklepy stacjonarne mają przewagę nad internetowymi?

Wprawdzie ponad połowa Polaków robi zakupy w sieci, ale potrzebuje równocześnie sklepów stacjonarnych. Polacy robią zakupy w tradycyjnych sklepach, ale wcześniej często i tak przeglądają produkty w internecie. To wyzwanie dla firm, które muszą dbać o spójność wszystkich kanałów marketingowych. Badania pokazują zresztą, że 48% przedsiębiorców, którzy działają w tym zakresie, zwiększyło swoje przychody. W...

Inbound Marketing: jak odnieść sukces w e-commerce?

Żeby Twoja firma odniosła sukces, musisz zdobyć uwagę klienta. Wbrew pozorom przy obecnym zalewie treści nie jest to wcale takie proste. Pomocnym orężem w pokonywaniu konkurencji może być tzw. Inbound Marketing. Na czym on polega i jak wykorzystać go dla swoich celów? Inbound Marketing, czyli jak zwabić klientów Inbound Marketing różni się od tradycyjnych działań promocyjnych tym, że nie nakłania...